در حال بررسی روند فعالیت شرکت هواپیمایی تفتان بودم که در یکی از مصاحبه های مدیر عامل محترم این شرکت به چهار اصل اشاره شده بود که حیفم آمد آن را در اینجا ذکر نکنم.


آنچه که مدیر عامل محترم هواپیمایی تفتان در بخشی از سخنان خود بیان نمودند به شرح زیر است :

"چهار اصل در هواپیمایی باید رعایت بشود؛

 کترینگ درجه یک و کافی از نظر کمی و کیفی؛

 کرو و خدمه پروازی بسیار مجرب و آموزش دیده با روابط عمومی بسیار بالا ؛

اصل سوم تبلیغات وسیع در مسیرهای پروازی است ،مسیرهای پروازی تفتان چون خاص است ، 

ساعت مناسب ، روز مناسب و نرخ مناسب. 

این موارد فاکتورها و سرلوحه های بازاریابی و مارکتینگ تفتان است."

منبع 

پی نوشت:

بسیار مایع خرسندی است که مدیر عامل یک شرکت هواپیمایی داخلی  این چنین اصول معینی را دنبال می کند .